7 september,

Hej där!

okej, nu erkänner jag, jag är urusel på dehära med att blogga!
måste ta tag i det nu igen, liksom titta, har redan tappat en prenumerant? INTE OKEJ!

men iallfall, idag har jag gått halva vägen till skolan, + hela vägen hem, 6/7 km kanske? (BRA KLARA, BRA!!)
imorgon har vi konditionstest, och min kontition är ju självklart på topp! fan heller! gud, jag kommer faila, jag kommer ligga ner på marken och BE om lite luft strax efter starten..  (även fast vi "bara" ska springa drygt 2 km..) iallfall, mer får ni veta imorgon! =)










jag är grymt trött och otroligt seg, men ändån ska jag tvinga ut mig själv för att fota eller någonting sådant..
ska bara fixa iårdning mig lite.. SEN ska jag ut!
haha =)

(btw; IMORGON BÖRJAR VÄLL IDOL?)

puss mina fina läsare ♥♥

Kommentarer
Postat av: sv:clara

oh vem äre som är söt här igentligen? :)

2009-09-08 @ 17:56:06
URL: http://claraan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0