1 september (20 år <3)

chacha allihopa,
haha

nej men. hej :)
idag har jag varit i skolan. Efter det så tog jag en sväng till kanot, jag tjänade pengar på de!
5 spänn, RESPEKT.

just nu sitter jag och kollar på tv med min bror, (det suger men iallfall) jag funderar på vad jag ska ha på mig imorgon, och om jag måste åka till kvantum för att köpa lite saker? ja så får det nog bli.

nu ska jag fixa mig inför kvällen, sen ska jag sätta mig här igen

pussssssssss (hjäärta) (hjäärta)



och den som har glömt att mina älsklingar, bill och tom kaulitz, fyller år idag, blir jag lite smått sur på! (haha nej)
men gud, när jag kom hem från skolan så lyssnade jag igenom lite skivor jag har, och gud. dom är verkligen det bästa som finns.
<3




Kommentarer
Postat av: frida

ja det är gratis men nej du får inte gå :)

2009-09-01 @ 22:42:37
URL: http://uniform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0