26 september,

Hej allesammans!
just nu sitter jag i mitt rum väntar på att elin ska bli klar, kent dunkar högt i högtalarn, och hösten kommer närmare. hur härligt kan det bli?

snart ska elin & jag sova, fast först ska vi tydligen köra en "uppe-sittar-tävling" med morgan? hahaha vetifan vad ha vill få ut av det, för elin & jag lär ju änån bara vinna =)

idag har jag & elin vart med rasmus & dane, vi var ute & gjorde inte mycket alls, sen så träffade vi oscar (min älskling..)

på söndag ska jag på bio med G.
och imorgon ska jag vara med elin,
och på måndag ska jag vara med ida
och på lördag ska jag vara med gurra
nu måste jag ju komma ihåg det dära? ellerhur?

haha, idag blev elin och jag "ägda".. fast vi blev dock inte ens lite äga =) vi garvade rätt hårt åt dom som "ägde" ut oss.. hahaha 15 bast & kan inte fatta. naw!
så gulliga liksom!  hhahahahhahaha garvar fortfarande, jag är emo, o m g


s n y g g   b i l d   p å   p e t r a   &   e l i n


nej nu ska jag gå på toa & fixa mig innan jag ska sova,
puss hej =) ha det bäst mina underbara läsare! hjärta

(JAG KOM PRECIS PÅ ATT JAG VERKLIGEN MÅÅÅSTE NER PÅ STAN!!! mer får ni veta imorgon. puss!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0