22 september

Hej!
tog med kameran till skolan idag, på grund av att jag egentligen skulle ut och fota med felcia senare, men det blev inget av..
iallfall, här kommer lite bilder;


felicia & johan/myggan/mattias?



antar att det var en otroligt tråkig lektion?




extremt tråkig, jag fick typ spasmer på datorn osv.

plugghesteN klarizzz

min mobil har räddat mitt liv en en gång! =) hhaha

tyskan kunde ärligt talat gå och dö



senare kom rasmus & dane hem till mig, vi chilla sen stack vi ut, dane har tagit korten, hah
(oredigerade bilder idag också...BAD!)






pusss, & ha det bra! ♥♥



Kommentarer
Postat av: Felicia

HAHAHA awwww bilden på mig när jag mosas från fönstret :)

2009-09-23 @ 07:53:12
URL: http://buildgood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0