20 september, ÄNTLIGEN FUNKAR DET

okej, nu är jag arg. det har inte funkat att lägga in bilder här på bloggen, det har hänt innan, men då fixade det sig snabbt iallfall.
MEN NU ÄNTLIGEN SÅ FUNKAR DET, GLÄDJEBRUS OH YES!

elin har sovit hos mig hela helgen (och dom mesta andra också)
vi har gjort så otroligt mycket, igår, vi träffade jesper, vi va med claesen & dane, ja.. det har gjorts en massa!
helt sjukt vad kul.

idag bestämde vi oss för att göra nått spontant, så vi tog första bästa tåget till gamleby och träffade petra, hon var saknad!



elin & jag på station


så otroligt jag asså, hahahahah

snyggingen her self!

nästan inte en ända bild har jag tagit, och dom är inte redigerade ett skit, så ja, ORGINAL TILL 100










15, haha


finaste

det hära behövdes verkligen!

godis i håret, och överallt sjukt bra


ni är bäst, jag älskar er två!
helt jävla underbara människor, finns det bättre?
ni gör mitt liv bra,
ni är dom finaste


nu ska jag duscha och sedan gå och lägga mig!

(NU SKA DET UPPDATERAS VARJE DAG!!!)

puss på er, och ha det bra! ♥♥
(jag har saknat era fina kommentarer!)


Kommentarer
Postat av: elin

HAHHAHAHAHHAHAHA asso klara de här har fan vart den bästa helgen i hela mitt liv hahha jag e så jävla lycklig haha

JAG ÄLSKAR DEJ SÅ GRYMT MYCKET UNDERBARA MÄNNISKA!

2009-09-20 @ 21:18:59
Postat av: Petra

Shit, dagen var GREAT!<3 Alltid minnas!

Älskar dej, SAKNAD !!!

2009-09-20 @ 21:20:24
Postat av: m

mysiga bilder.

2009-09-22 @ 18:26:56
URL: http://carcrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0