5 september,

Hej!
just nu sitter jag hemma hos elin och undrar vad fan som har hänt med blogg.se? helt sjukt när jag loggar in hemma..

men iallfall, idag har jag vart med elin, vi gick bort mot ishallen, där träffade vi cabba, adrian, felix, claes, osv.. (va med dom igår oså också)

elin är och äter, och jag sitter här och försöker förstå mig på hennes otroligt störande tangentbord.. SHIT VAD JOBBIGA KNAPPAR LIKSOM!!
men det ser ut att funka tror jag? =)

när elin har ätit klart så ska vi ut, kanske träffa några, sen blir det hem till mig, (elin ska sova här idag igen ;))

puss heej! (OCH FÖRLÅT FÖR ATT JAG INTE SKRIVER NÅGONTING?!?!) ♥♥

btw; min kamera är urladdad, så det finns inga bilder jag kan ladda upp..
men ska försöka ta några ikväll, så får vi se hur de går med att ladda upp dom imorgon..

Kommentarer
Postat av: elin

har haft fett skojj! HAHAHA man har alltid skojj mä dej! <3333333333 mohahha :D puss/E

2009-09-06 @ 21:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0