21 september,

hej där alla underbara!

idag har jag vart med elin, vi gjorde inte så mycket, tills rasmus sa att han skulle komma, då gick vi till parken.. och jag som är sjukt livrädd för harar, fick springa på en STOR gräsmatta där det alltid är harar på.. fan vad elin ska få igen för det =)

skolan har väll varit OK idag, förutom då jag höll på att somna, (fast jag piggnade dock till då vi fick hämta datorerna hahah, diss till lärarna)


snygging pose, OH NO

hahahahahahahaha

man kan fan garva sig lycklig åt denna bild ;o

elin das snyggast i stan

(bilderna är oredigerade och elin har tagit dom flesta + att dom är otroligt oseriösa)


nu ska jag fixa mig, sedan gå & lägga mig,
MIN skola, råkar vara typ den ända i hela västervik som INTE har studiedag imorgon, jag känner mig sjukt diskriminerad...



pusssheej ♥♥


Kommentarer
Postat av: elin

dom behöver inte va redigerade du e snyggast iallafall! <3

2009-09-22 @ 07:13:26
Postat av: ANONYM KILLE

JAG VILL TA PÅ DITT ARSLE.........................

2009-09-22 @ 13:50:05
Postat av: Anonym

HAHAHAHHAHAHHAHAHAHA anonym kille? jag sa juh de jävla klara/beyonce hahahha <3!

2009-09-22 @ 20:09:06
Postat av: annak

HAHAHAHHAHAH fyfan snygg röv (Y)

2009-09-22 @ 21:38:11
URL: http://rekorderliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0