@ elins place

Hej! jag sitter just nu hemma hos elin och försöker skriva någonting vettigt på hennes otroligt jobbiga tangentbord.. (åh titta, första meningen, CHECK!)

jag får hela tiden sms av en prat glad herman & en dryg evelina =) hah, gud vad jag saknar er ♥
men imorgon kommer jag, synd bara att herman inte är hemma då.. men jag får iallfall träffa alla andra knäppgökar! sjukt kul kommer det att bli, + att elin hänkar med upp (eller ner? vetifan vilket håll de ligger åt...?)

iallfall, så har jag lyckats skriva ganska (....) många meningar nu, haha =)  och det är fortfarande lika svårt tyvärr... hahah, det har ärligt talat tagit mig ett bra tag att skriva detta.. men ah, nu ska jag iallfall spela ett sjukt kul spel och hoppas på att elin snart äter klart..
titta, här kom hon!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0