åååååååååååååååååå....

....åååååååååååååååååååååh
sitter här 07.31 och vet inte vad jag ska  ta mig till..
vi går i skolan till 5, (FATTAR NI?!?!?!? FEEEEEEEEEM?!?!?!?!)
plus att vi har gympa idag, SJUKT PEPP ÄR JAG ASSÅÅÅ, not.
och på fredag missar  jag minipartyfesten i lh.. FAN FAN FAN
fast jag ska dock till linköping och shoppa heeeeeela dagen, så det är ju iallfall någonting bra!

men hur fan ska jag palla med idag? jag har med mig 3 äpplen, OCH MUSIK, jag måste ha med musik!
så, nu har jag fixat det också!

pappa: klaaaaaaaara, vi måste åka nuu
klara: NEEEEEEEj
pappa: jo. HAR DU BORSTAT TÄNDERNA?
klara: ........neeee det har jag inte...
pappa: gör det, SEN åker vi..!!!!

ungefär så ser en morgon ut hos mig.. eh, jag hinner aldrig borsta  tänderna och kamma håret på morgonen.. weiiiird.

ZZZzzzZZzzzzZZZzzzz....


pussss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0