klara♥450D♥75-300mm♥photoshop=♥

tjoflöjt!
idag gick jag till jobbet (förra inlägget.. juste, smart klara) och det gick bra, JAG BÖRJAR BLI FRISK! ingen svinsjuka här inte! hihi
men iallfall, igår kom mormor till västervik med tåg, och ja. vi har saknat henne (eller, jag har iallfall!)
+ att pappa och jag satt och fixade med våra kameror, (vi tog alla bilder på Manuell, och på Manuell Fokus) det är dom bilderna här under you know! hihi
jag har ingenting att göra, så om någon snäll människa vill leka med mig i helgen, SÄG TILL!! hhaha.. tråååk
juste fan, jag ska vara med felicia imorgon! det blir bra

daddi ♥  50D ♥ 17-85mm =

klara ♥ 450D ♥ 75-300mm ♥ photoshop =









(dagens bild yes)

haha
fint liv
men jag är så jävla glaaaaaad
JAG  HAR PHOTOSHOP IGEN (mitt liv jag vet)
och jag försökte, JAG GJORDE FAKTISKT DET, att hålla bilderna så nära verkligheten som möjligt, men det var så roligt att dra färgerna, och ljuset, OCH ALLT ååh
<333
mmmmmmmmm
j a g  ä r  s å  j ä v l a  f u c k i n g  h a p p y


pusss ♥♥ (ja, jag är ju typ inte sjuk längre, så det får gå!)

Kommentarer
Postat av: Julia

laddade du ner ps? :)

2009-07-17 @ 21:26:56
Postat av: anna

JÄTTEFINA BILDER :D

2009-07-22 @ 13:11:17
URL: http://annasvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0