6 juli, P & M

Idag blev det att vara med Petra och Morgan,
vi hade extremt kul,
så imorgon fortsätter jag och Petra våran ha-hur-kul-som-helst-dag, haha, så vi åker till busfabriken i norrköping!


ZETA (z)

och vartfan tog min och mammas vägen? (ALLTSÅ KOLLA VILKA STENÅLDRIGA VI(jag) HAR SPARAT)

MORGAN                                  KLARA                                            PETRA

vilken puckelrygg jag ser ut att ha?

PETRA

<3


i love you girl! (haha, mina poser är guld! hahahaha)

nu ska jag gå och ladda min  mobil, fixa inför imorgon, duscha, och sen ska jag gå och lägga mig!
pusssss

Kommentarer
Postat av: Olivia

takk klara du är så snäll 8D <3

2009-07-07 @ 18:20:21
URL: http://ulivia.blogg.se/
Postat av: Petra

I Love Ypu

2009-07-07 @ 20:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0