....

ååh.
jag kan inte fatta att detta händer.
seriöst,
s å  j ä v l a  s j u k t .
hur fan?
vem fan?
VARFÖR?

men jag är så otroligt glad över att det finns vissa människor som faktiskt kan, ja.. finnas där. vissa som tänker på mitt bästa, säger det till mig, och säger saker som gör en aldelles överdrivet glad. även fast det kan vara vad som helst.
är det inte sjukt att man kan knyta så bra band?
är det inte sjukt att det finns så bra människor?
jag vet. ingen är perfekt, men jofan. mina vänner, dom är faktiskt helt jävla perfekta i mina ögon.






alltså, på min förra blogg. skrev jag att jag hatade misshandel.
och ja fyfan.  det kommer jag aldrig sluta göra!
förstå att ens kunna gå fram till en människa och slå den till den ligger på marken, och sen ta dens saker kasnke? nej gud, aldrig.
och våldta en människa, nej seriöst, det är sjukt. HUR FAN KAN MAN GÖRA SÅ?
och det är sjukt att det är mest män som gör detta.
jag var nära på att säga "låt kvinnor få mera rätt till våldtäkt" MEN NEJ ABSOLUT INTE!!
usch. hur kan man ens komma på något sånt?
att människor ens behöver vara rädda för att gå hem på kvällen, a l l t i d  h a  m o b i l e n  i  h a n d e n .
nej.


nu ska jag gå och göra någonting annat.
jag hatar att tänka på sånt dära ^^
fast, ja, ibland är det nog behövligt, eller?  man måste påminnas om att det finns så sjuka saker.. även fast man inte vill..



förövrigt så har jag precis varit ute och gått med milena, det var trevligt. vi träffade esmi och linn!
pysssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0