13 juli, H.P ♥

12:47

hej!
kom precis hem från jobbet (shit vad kostigt det känns att säga så..) så nu är jag skit trött och orkar verkligen inte göra någonting.. men iallfall, det var sjukt kul att jobba, och jaa.. jag hade mycket att göra om man säger så..
jag tror att jag ska jobba en vecka till, jag vill/måste ha pengarna! haha

på onsdag så ska jag kolla på Harry Potter med Agnes och Evelina, permiären! YES! jag verkligen älskar harry P.♥
så jag kommer att sitta som spikad (vattenfast mascara gäller.. jag gråter ju så fort någon säger "jag älskar dig")!
vi får hoppas bara att jag hinner ifrån jobbet, det är ju en bit in till stan.. och jag slutar 12.00 (?) så måste jag äta någonting, osv. Men det klarar jag!

vad tycker ni om H.P? tycker ni att det är värt att se halvblodsprinsen? eller tycker ni att dom tidiga var för dåliga, så ni skippar den hära? jag såg att aftonbladet gav filmen 4 plus, men jag vet inte.. dom ska man kasnke inte lite på.. haha eller?

måste gå, skriver säkert lite mera sen ikväll!
ha det jätte bra!

pusss ♥♥

13:26 

Kommentarer
Postat av: Evelina :)

Det kommer blir bääääääääääääst

jag tycker harry potter är BRAAAAAAAAAAAA! :D

jag tycker absolut att de är värt att se filmen :D:D:DD:D:flsdkjffö

2009-07-13 @ 14:15:22
Postat av: Evelina :)

Det kommer blir bääääääääääääst

jag tycker harry potter är BRAAAAAAAAAAAA! :D

jag tycker absolut att de är värt att se filmen :D:D:DD:D:flsdkjffö

2009-07-13 @ 14:16:08
Postat av: vendela

älskar harry potter <3 tror inte det GÅR att göra en dålig hp film, för bra story <3 ÅHHHH <33333

2009-07-13 @ 14:39:13
URL: http://thosenights.blogg.se/
Postat av: agnes

ILOVE HARRYPOTTER. hahhahaha du skulle sett mitt rum för några år sedan, man kunde verkligen inte se mina tapeter pga plancher bilder på hp. och så satt jag typ och delade in hela min skola i dom här olika elevhemmen ,.. hahahha asg.. typ slytherin, hufflepuff, rawenclaw och gryffindor. jag var verkligen nörd. men filmerna är verkligen bäst! jag längtar!<3

2009-07-13 @ 20:41:04
Postat av: a

förresten vad sommarjobbar du med? själv ska man ju då jobba från 9 på morgonen till tolv på natten imorgon, 15h HERE I COME! plus dubbeljobb från 10-15...........................................,

2009-07-13 @ 20:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0