2 juli, SOMMAR!

 
(ja, jag har vårtor... men, det spelar ingen roll, bara lite skönhetsfel liksom! haha)

(dubbelhakan är alltid redo för bilder! hahah..)

(jag vet faktiskt inte vad jag gör? jag tror jag ska hålla för öronen precis.. hahha)

Morgan, bakom den dära saken ^ haha

båttur!


nu får det räcka med bilder! haha,
jag laddar kasnke upp lite mera senare ikväll,
just nu orkar jag inte.. hihi


iallfall, jag M och K åkte ut till stugan, där var jag med Morgan, vi fikade, badade, jävlades osv.
sen när jag skulle hem, så åkte jag med honom med i hans båt till "stan" haha..
skit härlig dag,
(jag kommer igen! haha)


åh, jag hatar att det kasnke ska bli dåligare väder nu till nästa vecka, fast det vänder  väll snart, ellerhur?

puss på er!
(och tack för alla kommentarer på förra inlägget, hihi)

Kommentarer
Postat av: felicia

Till utmaningen eller sommar-tävlingen? :P

2009-07-02 @ 21:32:27
URL: http://thetruestory.webblogg.se/
Postat av: the king:)

ja helt okej dag:) lite kul va de iaf i båten va?:)

2009-07-02 @ 21:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0