KOM OCH TA MIG BITCHES, JAG VET ATT NI ALLA ÄLSKAR MIG

HEJ!
jag har just blivit en tjej som "tror mig" ja det är sant, jag fick en sånt kommentar (<3) haha.. och jag älskar när människor som är så jävla fega och inte vågar säga sina namn, säger såna dära saker,
DIE BITCH DIE!!!!!!!!!!!!
hahahahhaha så jävla fjolliga, och jag tror mig? OMG, HAHHAAHHAAHHAA detta är så sjukt jävla skrattretande! jag tror mig verkligen inte, så alla fjolliga fjårtisfan som går och super så fort dom kan, haha.. vafan, ni kan ju förihelvete sticka upp någonting i erat rövhål!!! FÖR NI FÖRTJÄNAR INGENTING BÄTTRE OM NI ÄR SÅ JÄVLA FEGA!
(ibland älskar jag att skriva det jag tänker! fast jag vågar inte skriva allt, då blir jag väl anmäld.. haha)

hihi :) så nu har jag sagt det, och snart ska jag jobba (JAAAAAA)
jag försov mig faktiskt idag.. fast jag är så super att jag han sitta här änån :P

pusss ♥♥
(haha, dom dära äcklerna har ärligt talat gjort min dag!)

Kommentarer
Postat av: ANNAAKKK

"dom som börjar på alpha tror sig"

har med fått en sån komenterar , tror att vi har fått från samma och jag tror jag vet vem !

2009-07-17 @ 13:41:40
URL: http://rekorderliga.blogg.se/
Postat av: Maria von Bagh

sv;sure :) lägger till dig nu

2009-07-17 @ 14:19:27
URL: http://redlightdistrict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0