i'm in love with a fairytale, and i just can't stop lovi'n you.

hej!
idag har jag varit med anna och jesper (ploppe)
vi har haft enormt kul. jag har faktiskt haft kul dom senaste dagarna! allt har varit bra. och jag är jätte glad.
anna gick hem vid 8, då gick jag och jesper hem till mig, vi pratade och typ, slog varandra?! FIGHT FIGHT FIGHT!!! hahah.. sen cyklade han hem nu vid 11.

alltså förlåt för att jag uppdaterar så dåligt nu, men jag typ lever på lycka, hoppas att ni också gör det! om inte, så kan jag nog dela med mig lite, för jag har ganska mycket just nu.. hihi :P

jag är nog smsdrottning! haha.. jag smsar verkligen HELA tiden. och ibland får jag inpulser att skicka sms till hela kontaktlistan! fast fan vad jobbigt det blir sen när alla svarar, min mobil lägger nästan av.. hihi, den blir överbelastad! hahah

men nu ska jag sluta skriva, och se till att fixa en bild snart, jag sitter inte på den stora datorn, utan på pappas lilla laptop.. så ja, jag har inte en bild här som är min..

ÅÅÅH.. vädret är nog det ända som går emot mig just nu.. men ja, det funkar, jag har tillochmed en ny mascara, och det är bra! haha.. det ska vara "4 x volym" HAHHAHA.. dom hjälper ju fan inte?! då skulle mina ögonfransar typ vara över ögonbrynen? så ja.. NEJ. jag tycker inte att det hjälper, så jag bryr mig inte om sånt egentligen. det ända som spelar någon roll är att den är vattenfast! jag gråter vääääligt lätt... woups :P

vad har ni haft för er nu dom senaste dagarna?
jag har verkligen varit så dålig med det hära nu..
så jag vet knappt vad som händer? haha
så, ja.. vad har ni gjort?
jag har faktiskt saknat era kommentarer, för jag älskar att blogga! hihi

men nu måste jag dra,
hoppas att ni har det jätte bra nu!


pussss ♥♥

Kommentarer
Postat av: Nadja

mitt mobilnumer har du då inte!

0706497260<3

2009-07-22 @ 01:50:27
URL: http://nadjalandstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0