i ♥ blog

07:38

om bara några minuter så kommer men egna lilla "taxi" och hämtar mig (pappa)..
sen ska jag jobba!
i en mölkkyl... haha.. kul ju?! där ska jag jobba heeela veckan, och sen så ska jag nog ta en vecka eller två till, NU PÅ SOMMAREN MÅSTE MAN JU FÅ IHOP PENGAR! ellerhur?

förlåt för dålig uppdatering och bara en massa tråkiga bilder..
men jag kommer ifatt!
fast det blir dock lite svårt med bilderna, eftersom att vi inte har något jävla photoshop.. hm..
men eh, jag har ju GIMP.. (åh, vilken jävla räddning alltså.... ana viss sarkasm..)
Men kameran är alltid med, så oredigerade bilder kan ni ju alltid få.. fast det är nog inte sådära jätte kul..

min design ska göras om om några veckor! (tack tack tack♥)
så den blir bra.. och efter det så ska jag också bli bra på att blogga,
detta SKA bli en fotoblogg, okej? haha..
hihi, jag älskar att blogga!

men nu måste jag dra, ha en jätte bra dag nu, för det ska jag ha iallfall!
pusss ♥♥

07:43

Kommentarer
Postat av: Felicia

i ♥ u

2009-07-13 @ 12:19:32
URL: http://buildgood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0