hihi

VEM
Vem är i rummet med dig? elin, och isac haha
Vem fick du senast sms av? rasmus
Vem tänker du på nu? gustav
Pratade du senast i telefon med? isac
Vems hus var du senast i? mitt
Sa du senast jag älskar dig till? gustav
Vem önskar du var med dig nu?  gustav
Vem är din favoritsläkting? MORMOR, lungt :D
Vem i din skola går dig mest på nerverna? just nu, ingen

VAR
Var går du i skolan? friskola nu ju! woho
Var är din telefon? haha, i elins hand
Var är din mamma? i norrköping
Var sover du? jadu.. var vill du?
Var handlar du mest? i affärer
Var fick du tag i tröjan du har på dig? h&m
Vart åkte du senast bil? jadu
Var i ditt rum är du? jag är inte i mitt rum.. haha

VAD
Vad åt du senast? kräm och mjölk
Vad drack du senast? oboy
Vad är det för färg på dina byxor? jeans blå
Var är den närmaste saken som är blå? elins tröja (nej den är min)
Vad gillar du mest med skolan? vännerna antar jag
Vad har du på fötterna? ingenting
Vad är din favorit färg? grå!
Vilken film såg du senast? twilight
Vad hör du just nu? isacs röst

HAR DU NÅGONSIN
Hånglat i mer än 3 minuter? nope
Sovit i en annan säng? yes
Hånglat på en bio? nope, bio är långtråkigt..
Hånglat i skogen? haha ja jag är skogsmulle
Tyckt att din kusin är het? ahhah jaa!!
Sovit naken? haha ja det har jag säkert
Kört över hastighetsgränsen? självklart
Målat om ditt rum? yes
Dansat framför en spegel? vem gör inte?
Fått hicka? jaa
Dumpat någon? jodå
Stulit pengar från en kompis? nej?!
Hoppat i en bil med folk du just träffat? hahah nej inte än
Varit i slagsmål? jodå! haha
Smugit ur ditt hus? jo
Haft känslor för någon som inte känt detsamma? ..jo
Hånglat med en främling? nej
Älskar eller saknar någon nu? .........ja.............<3


intressant test, och jag sitter här och pratar med elin och isac..
på måndag ska jag vara med isac och elin och milena, och på tisdag kommer förmodligen eve hit! JAAA
pussss på er (hjärta) (hjärta)


(för övrigt så är Evanescence bäst just nu!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0