haha...

Lovar du att vara ärlig? jodå

Du heter: Klara
Smeknamn: töntar; kakan cp; klariZZZZZZ osv.
Låt som när du är ledsen sörjer till? per gessle - <3
Beroende av? ganska mycket
Vad tror folk om dig? jag vet faktiskt inte..?
Stämmer det? kanske?

Vad får du oftast komplimanger för? mina ögon..
Vad säger du för att imponera på någon? inte mycket, jag är mig själv?
Hur imponerar man på dig? man är snäll, och bryr sig inte så jävla mycket om hur jag ser ut

Brukar du skratta för dig själv? händer

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "hej vad gör du?"
Var bor du? västervik

Trivs du där? nej
Äger du några converse? jaaaaaaa
Sprit, cider, vin eller öl? cider (alkoholfri, DEN DU)

Brukar du bli för full? neva

Är du allergisk mot något? solrosfrön..

Hur svarar du i mobilen? "a hallå?" eller typ "mmm"

Vem ringer du när du är arg/ledsen? ingen?!

Antal timmar sömn inatt? 9 & ½
Brukar du komma i tid? nej

När mår du bra? när jag har som roligast
När blev du fotad senast? igår

Hur känner du dig nu? uttråkad
Vanligaste färg på dina kläder? grå/svart/röd/vit/blå osv. allt möjligt typ
Vad tycker du om fötter? hahaha, jadu...

Vad saknar du? jacob, loftahammar, och alla människor som inte finns här nu
Hade du en bra kväll igår? mycket bra kväll!
Favorit dryck på morgonen? oboy såklart!!!!!!
Är du blyg? haha... nja, det kan nog ingen påstå..
Rakar du benen? yes
När brukar du oftast gå och lägga dig? halv 1 typ
Sysslar du med någon idrott? haha, tillåt mig att skratta, NEJ

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? yes
Har du spytt offentligt? jag tror inte så

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? ha kul (är den hära listan bara tillägnad tjejer eller vadå?)
Är du bortskämd? nej, det tycker jag inte

Vad gör du i morgon? ha roligt igen
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? bill kauiltz, johan, månzzzzzz, PER GESSLE, michael jackson (bara killar?)
Vad längtar du till? att få bo i sthlm och ha raggarbil (ja, jag är seriös)
Har du bra vänner och äkta vänskap? det tror jag inte

Vad använder du för shampoo? jag vet inte, wella typ.. ?! haha
Hur gammal är du? 13 ofcccccccc
Tycker du om någon just nu? näjn... eller jo..

Gröna eller röda äppeln? gröna! (helst rosa, men skit samma)
Gillar du golf? haha, jag suger på det
Vilken tid gick du upp idag? 11
Har du sovit i din egna säng inatt? yes

Har du strumpor på dig nu? yes
Är det okej att gråta? ja
Vad skulle du göra om du vann en miljon? oj oj oj
Bär du glasögon eller linser? näjn
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? absolut inte
Har du piercing? jo

Vill du gifta dig? nej

Vill du ha barn? det tror jag

Solar du ofta? ahahahahaha.. fan vad kul, nej det gör jag inte!
Är du bra på att laga mat? ew... nej
Är du flygrädd? ja!
Hur vig är du? på en skala 0-1?

Är du musikalisk? haha.. njaa
Vad dricker du helst när du är törstig? saft, eller läsk

Vilken är din favoritglass? på sommaren är det ju twister som gäller!
Tror du på ett liv efter döden? man kan ju alltid hoppas
Tycker du om sushi? har aldrig ätit
Vad äter du helst när du ser på film? chips
Har du tandläkarskräck? om jag har!

Är du morgon- eller kvällsmänniska? beror på vem jag är med
Vilken ögonfärg har du? jag vet inte, alla säger olika (hello, i'm the new edward)

Har du någon gång gråtit dej till sömns? haha, det har jag säkert
Biter du på naglarna? det händer väl

Hur ofta tränar/motionerar du? haha... näjn fast jag vill!


förövrigt så ska jag på vis ikväll igen, fast idag ska jag med Agnes OCH Petra!
dom sover hos mig, och vi ska ha det mys.

pussss ♥


Kommentarer
Postat av: Olivia

hiho tack :*

2009-07-10 @ 15:41:45
URL: http://ulivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0