18 juli, gurra, felicia, anna<3.

fan alltså,
så jävla bra dag!

först vaknade jag någon gång, och fick för mig att felicia och jag skulle åka till gamleby och träffa anna, så sagt som gjort. vi åkte dit, sen kom gurra också, så vi gick till hammarsbadet (han åkte på sin moppe..) sen käkade vi pizza, och självklart började det SPÖREGNA.. lyckat? haha.. så vi gick i spöregnet till station, sen kom inte bussen.. (eller, vi orkade inte vänta..) så vi tog ett okänt tåg som kom.. haha men vi kom hem iallfall! och det är väl tur det..

min kamera har fått världens typ någonting-som-har-legat-och-nött-sår på displayen!! skit, så jag måste lämna in den på lagning.. jag trodde seriöst att jag skulle dö när jag såg det.. men ja, sånt får man väl ta..

i'm in love

pussss ♥♥

Kommentarer
Postat av: Felicia

dagen va hur bra som helst!<3

2009-07-18 @ 23:34:15
URL: http://buildgood.blogg.se/
Postat av: Hilda

Härligt! :D

2009-07-19 @ 15:04:35
URL: http://hiildas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0