11 juli! P & A <3

okej.
nu är jag arg.
fast jag vet inte om jag ska vara arg på h*n eller, h*ns kompisar? för seriöst. dom bidrar med så jävla mycket.
alla som känner h*n vet att h*n inte är så jävla stark som h*n själv påstår/verkar vara.. för egentligen är h*n en liten och väldigt svag människa. fast h*n vet att vi alla ("normala") älskar h*n så jääävla mycket. vi vill ju bara h*n bästa?! men liksom, h*n tar det fel. och går ännu mera till sina "kompisar" som h*n kallar dom för. men om dom var h*n riktiga kompisar, då skulle du inte låta detta hända. för detta är så jävla sjukt. jag vet inte om jag vill titta h*n i ögonen längre. för jag älskar h*n så jävla mycket. men jag vet att h*n aldrig kommer förstå det. h*n har förändrats mycket. men visst, se ut hur fan du vill. men man kan väl ändån beté sig som en 13åring? alltså. så jävla oförlåtlig, från MIN sida. jag ska inte behöva be om någon jävla förlåtelse till h*n. för det är h*n son gör så att vi går runt och ororar oss, och bara vill dra tillbaka h*n hit, till oss, som inte gör sånna saker.
ni kasnke tror att ni vet vem det är jag menar, men haha.. nej. det gör ni inte. ni vet inte ens om det är en tjej eller kille?! haha... men seriöst. jag gråter nästan när jag täker på detta. för h*n betyder guld för mig.





iallfall, Petra och Agnes har sovit hos mig.
vi var på vis igår kväll, sjukt kul, gick runt och kollade, och jag sa hej till en massa okända personer (som vanligt..) haha.. sen var vi i stadsparken och hade sjukt kul! sen kom pappa och hämtade oss runt tio någongång, när vi kom hem vi satt och kollade på greas, och jag och petra stog och sjöng HÖGT och dansade och hade så jävla sjukt kul. men agnes somnade hur tidigt som helst, så vi jävlades med henne, och tog kort på henne osv. fast dom får ni INTE se.. haha.. sen idag, så har vi spelat in en massa på min kompakt kamera, haha.. får se om jag laddar upp någonting, (som jag troligen gör, när jag kommer på HUR man gör... haha)
men iallafall så hade vi sjukt kul, både idag och igår.

så nu sitter jag här, och är barnvakt, och dom har åkt hem.. haha,
ny dator har vi också? vafan, den andra var ju också ny? haha... detta är sjukt..?


bilden är bara för att petra putar med sin röv "ahhhhhh"

snyggingarna själva ^^

haha, här är det thriller på G (fan, videosarna vill inte funka >:)
lägg märke till våra handskar, BARA för michael.

THRILLER? njaa.. jag vet inte

pappappaparatziiiiiii bild härva ^^ jag står och gör någonting sjukt med byxan, typ drar in den? hahaha, alltså, så att den sitter åt mera?! hhaha... jävla hahaha... jadu.. haha, big assss

det finns mera bilder, men dom är på min systemkamera, som tyvärr blev typ urladdad efter halva kvällen.. haha, men dom kommer, fast lite senare, håll utkik!

pusss ♥

Kommentarer
Postat av: Petra

Haha, det var skita kul!! :) vadå jag putar med röven :O Haha Puss på er!<333333

2009-07-12 @ 12:18:12
Postat av: Julia

nice pics! haha.



vart har du köpt den randiga tröjan?

2009-07-17 @ 21:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0