01.29

Någon som:
någon som förstår dig: david, david,david
någon som du saknar: david, jakob!
något som du längtar efter: JAKOB
någon som du hatar: ingen


Jag:
är singel: jo
saknar någon just nu: jaaaa
är rädd för att bli övergiven: ja
svär ofta: haha.. ja det gör jag nog
sjunger i duschen: ja
är en morgonperson: nej
skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: haha jaa
är kär i kärleken: nope
skrattar åt mina egna skämt: haha ja
vill ha barn: nope inte nu iallfall
skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: kanske


Har du:
glasögon/linser: nej
piercingar: jo
syskon: ja
pojk/flickvän: nej
jobb: nej
rymt hemifrån: yes haha
färgat håret: nej
bra självförtroende: nej
sagt "jag älskar dig" till någon: ja
varit kär: ja
dumpat någon: jo
gjort något olagligt: ja
somnat i skolan: jo
brutit ett ben: nej
sett en fallande stjärna och önskat mig något: ja!
gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: ja..
smugit ut utan lov: jaa
ljugit om var jag är för mina föräldrar: ja
en hemlighet som ingen vet: ..ja..
sovit en hel dag: yes
somnat gråtande: har jag säkert


01.33
godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0