jag är så sjukt hungrig...

.. jag dör, måste äta någonting snart, har bara smaskat på en liten kaka idag för 15 kr! (hur mycket kan en kaka kosta egentligen? onödigt haha)

iallfall så är jag hemma efter en helgalen dag på stan med Marie,
fast grejen är att det bara var hon som handlade, 
fixade iallfall ett clubkort hos sisters, (gud, dom är ju grymt trevliga där, ellerhur ni som har vart där? + att det har blivit  grymt fint där nu)
jag älskar brothers&sisters, och J-store (VM VM VM VM). det är typ dom ända bra ställerna här i västervik  om man vill ha lite mera "moderna" kläder, om man säger så. (visst, h&m, lindex osv. funkar, men, nä. dom slår inte mina favoriterna!)
vilka är era favorier?
 


långärmad; Lager 157
byxor/leggings; gallerian (php 23 eller vad?)
+ massa armband/halsband ringar osv.

snart ska jag gå till Marie igen, får se vad vi hittar på. 
NU måste fixa mig någonting att äta, annars lär jag väll svimma eller något liknande!

pussss ♥♥
/klarazzeta



UPDATE;
är det någon av er läsare (17 st woho) som vet vem kycklingpojken i stan är?
han åker runt med en höna?
SÅ SÖÖÖÖÖT
jag dör.
skulle bara säga det

Kommentarer
Postat av: Anonym

shopping + dej = <3

2009-08-24 @ 17:26:00
Postat av: vendela

VAD är Lager 157?! alla typ snackar om det hela tiden. känner mig lost.



gina tricot in my heart <3

2009-08-24 @ 17:50:37
URL: http://thosenights.blogg.se/
Postat av: vendela

sv: HAHA okej :D låter trevligt.



:OO skandal! hoppas ni får det i framtiden!

2009-08-24 @ 18:03:27
URL: http://thosenights.blogg.se/
Postat av: gry

ååh :>

kaka=dyr! : o

jag har heller aldrig varit på lager 157 o.o

hehe

monki = kärlek :> hehe o typ... h&m (tråk gry ^^)

2009-08-24 @ 18:30:16
URL: http://litensol.devote.se
Postat av: annakkk

du e också fin så jag dör

saknardig med hjärtat

pussbästavännnnnn

2009-08-25 @ 01:31:43
URL: http://rekorderliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0