21 augusti,

Hej!
idag har jag varit och shoppat med mami, hittade riktigt snygga saker, som jag ska köpa imorgon tror jag.
idag köpte jag;
vitt linne
vit bh
bälte
leggings
2 tröjor
finfint!

alltså, jag har verkligen inte hunnit med att blogga..
jag har inte laddat  upp bilderna sen öland, och inte heller en massa andra bilder..
får väl bli en bildbombning snart, eller vad tycker ni?!
men just nu får ni nöja er med lite bilder sen kanot, och bilder från nya objektivet.


sååååååå elin och jag att göra sånna hära sjuka saker!

adam är så otroligt söt, haha speciellt när han fyller hela mitt minne med bilder som man inte ser vad det är på..










pusssss på er, och ha en jättebra kväll! ♥♥



UPDATE;

hittade en cambild, haha.. söta flätor ju? (där var dom iallfall någorlunda hela...)


Kommentarer
Postat av: elin

vi e faktiskt normala ibland (Y) :D puss <3

2009-08-22 @ 00:21:55
Postat av: Felicia

HAHAHAHAHHAHA ADAMBILDEN<33333333333

2009-08-22 @ 10:11:54
URL: http://buildgood.blogg.se/
Postat av: Evveveeveve

jag vet inte vad jag ska skriva............

bla bla bla

2009-08-22 @ 11:45:58
Postat av: emelina

sv: tack själv :)

ja har faktist bloglovin, ja ska följa dej nu!!

kram

2009-08-22 @ 18:00:27
URL: http://emelinaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0