30 augusti,

Hej Bloggen!
förlåt för urusel uppdatering.. men jag har varit loftahammar nu och lite sånt dära.
iallfall så har jag lite bilder som ni ska få se!


felicia och jag för några dagar sen, sweet haha



mami har köpt mig en ny tröja från bikbok mmmmmmmmmmmmm





+ att hon har städat båda mina rum ;o
jag är ÖVERLYCKLIG!

nu ska jag dra,
eller nej, vänta!
läser ni desirées blogg? haha, iallfall så hade hon lagt upp denna på sin blogg och jag bara älskar den! haha



nu ska jag dra,
pusshej, ha det bra! ♥♥
/klarazzeta

Kommentarer
Postat av: elin

vad vare för tröja från bik bok? (BIK BOK IN MY (L))

haha du och fefelicia e grymt super söta!

du har gjort om ditt rum? :D

pusselipusspuss HAHHA :D jag dör asso! HAHAHHAHA <3333333333333333333

2009-08-30 @ 13:52:22
Postat av: elin

+ dom där "raggningsreplikerna" e grymt coola (H) AHHAHAHAHA

2009-08-30 @ 13:53:27
Postat av: Felicia

haha vi är snygggggaaa

2009-08-30 @ 16:53:12
URL: http://buildgood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0