22 augusti,

Hej!
just nu sitter jag här och lyssnar på Tokio Hotel - Automatisch, helt amazing.

idag har jag varit med elin, ploppe, och hampus, vi hängde hos elin, sen drog vi oss till mig.
och imorgon ska jag vara med m-m-m-marie!



(överexponerade egobilder är min grej, yes!!)



haha.. ser ni vad som är redigerat på bilden? (jag hoppas verkligen att ni gör det haha)
släng en kommentar ya0

snart börjar skolan!
iiih, jag ser nog lite fram imot det, även fast det är otroligt skönt att få sova ut såhära på dagarna.
och det blir ju lite extra kul nu när jag ska börja på en helt ny skola. (det har jag väl berättat, eller..?)


pusssssss ♥♥
/ klarazzeta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0